citer raya aji sebulan yg lalu

salam...utk entry pertama yg akan merasmikan blog kepam nih aku nk citer psai raya aji kami.raya kali ni kami sambut dalam suasana pilu dan hiba.mana tidaknya, ayah dimasukkan ke hospital pada hari raya haji...alkisahnya ayah dh lama x sihat,..asik muntah, x lalu makan, demam...adala dlm sbulan lebih.then agaknya dh x tahan n dgn adanya abg long aku maybe ayah lebih yakin utk ke hospital.ayah masuk wad sbb luka dlm perut..

pagi raya tu ayah solat sunat hari raya di rumah jer, then sempat bergambar dgn kami semua...serta dapat ke tempat penyembelihan lembu (dlm keadaan yg sangat x larat, jln gune tongkat)...

tgk muka ayah...sgt x bermaya kan...

nk duduk betul pun dh x larat

suasana yg sgt sedih masa nih

masih mampu mengukir senyuman

hari pertama ayah dlm wad

citer ayah masuk wad aku citer next entry k...now, kita layan gambo2 masa raya aji (sblum along bwk ayah p spital)...

 sentap menyentap di hari raya

mak ayah dgn family along

mak ayah dgn family d’da

mak ayah dgn family kaknim (abg rahim kene keje-nuren kata kesian kita xder ayah)

mak ayah dgn aku n hubby

aku n hubby

aku n hannah

kanak2 riang bersama mak budak

Ok kot citer raya kami...next citer psal ayah kt spital plak k...daaaa



0 comments:

 
Puan Anna's Love Zone Blog Design by Ipietoon