Rizal Posmen dan Faiza Ayu

salam lebaran...benda ni dh lama dh terpendam dlam hati n otak tp x luah2 lg...arini baru nk luah..apa kes?...kes ni hah..korang kenai tak dgn 2 nama spt tajuk entry ni...aku pun x kenai tp tiap2 hari depa dok antaq emel kat aku...dulu heran gak, hari2 bukak emel mesti ada emel dr depa ni...skrg dah x heran dh n siap wat folder khas utk emel2 depa ni...sbb apa?..sbb emel2 depa adalah emel2 fakta dari seluruh dunia yg kdg2 kita xtau n x smpat nk tau pun...so, bgus jugakla aku dpt emel2 ni,dpt tau jugakla apa yg berlaku kat luar sana...lantas aku ingin mengambil kptusan utk share emel2 depa kt blog x sberapa aku nih..at least, leh la cover betapa kurangnya idea kt pala otak aku nih...hihihi...so, next entry akan ada la aku selit2 fakta2 menarik yg aku dpt dr depa..korang nak ke x nak?..xnak pun kna nak jugak...adehhh...k..daaaa
 

jgn lupa jenguk Puan Anna's Felt Zone ok!!!

0 comments:

 
Puan Anna's Love Zone Blog Design by Ipietoon