MEATORONY

salam.. ari ni dlm keadaan letih aku menggagahkan diri aku masuk ke dapur..walaupun lmbt sket sbb pagi tadi mak mertua aku masuk dapur dulu wat pisang goreng...huhuhu...sori mak, x sengaja... so, lepas kemas bilik n mandi (agak lewat jgk)..huhuh..aku start cipta satu menu baru...jeng..jeng...jeng... MEATORONY...mcm lawak jer bunyik dia...lantak ahhh!!! bahan2 dia, minggu lepas lagi aku beli..gara2 kepingin nk mkn yg di bawah ni...x kesampaian lagi..


dok tunggu bila la hubby nak bwk...x dpt2..huhuh...so, utk memujuk diri sndiri aku cuba wat sndiri menu aku walaupun lari tema...so, jadi la 'MEATORONY'...gabungan makaroni bersama meatball yg aku wat sndiri...sapa nk resipi leh antarkan komen yer...
dan...inilah hasil ciptaan aku...




0 comments:

 
Puan Anna's Love Zone Blog Design by Ipietoon