SAKIT

salam...
lama dah rasenye x update blog nih...bz sket..dgn ayah x bape sihat,..pas kuar wad aritu ayah kene gastrik lak..kul 2 pagi aku n hubby bawak ayah cri klinik 24jam..but satu pun xder...yg dulu 24jam dh jadi 17 jam plak...xpaham aku...org sakit bkn kira masa...yg satu tempat tu plak 24jam but doktor lak xdak...isk...sedey...sedey...lastly kami balik umah jer la...smbung tido...then pagi esok adik aku bwk ayah p spital trus...hahh,masuk wad kecemasan trus...nasib baik x lama..tghari tu dh bleh balik...
arini plak hubby aku demam...sejak kemarin lagi pas balik sekolah...semalam dh ok sket..pagi ni panas balik badan dia..makan pun x lalu...ksian hubby aku...huk huk....

gambar sekadar hiasan
.
.
.
ni la ghope laki aku demam..




0 comments:

 
Puan Anna's Love Zone Blog Design by Ipietoon