apakah tandanya?

salam...tajuk entry bunyik mcm kontroversi ja...heheheh...xdak kontroversi aih...citer mimpi aku smlm...tau aku mimpi apa?..aku mimpi 2 org budak comey nih..si kembaq ni..munirah n maisarah...




apakah yg dimaksudkan dgn apakah tandanya?..kalau mengikut pertalian dgn mimpi ni...si kembaq ni adalah di antara bebudak yg aku mengasuh kat nursery di Ipoh tahun lps...dlm mimpi tu depa dgn mak bapak depa mai beraya kat umah aku (mmg bapak depa ni org kedah pun)... then, smlm hubby cdgkan aku cri keje kat nursery dkt2 umah nih...maybe aku dok pikir sampai aku mimpikan bebudak nih kot...tu la kot tandanya aku kena cri keja kat nursery jugak..kikiki...hubby aku kata kan dh ada pglaman...herm, aku bkn apa...mcm mls je nk keje kan...dok umah best..byk keje kat umah ni yg x abis2..tp, tgkla nti klu dia ajak lg aku kene p la kan..kan kena taat perintah suami..k la...daaa



0 comments:

 
Puan Anna's Love Zone Blog Design by Ipietoon