adakah blog ini akan terkubur begitu saja?

salam..siapakah nk jawab persoalan di atas,..aku sndiri pun x dpt jwb...smgt utk berblogging sudah tiada padahal nuffnang nk bg lg rm2 je utk aku dpt cashout kan rezeki itu....entahlah, bila mud aku nak kembali...dgn ayah yg masih belum sihat sepenuhnya..dgn aku lg yg agak bz di tmpt keja...(tmpat keja xleh nak tenet2)...maybe bulan dpn kot selepas aku berusia genap 30 thn...huhu..sgt scary angka itu...arghh, saya sgt lapar skrg...brenti di sini utk menikmati lunch..daaaaa


2 comments:

Alieza Dayasari said...

sabar dgn rm2 tu k......
singgah2 jap.. usha iklan.. moga dpt bntu tmbh rm2 tu....

puan anna said...

hahahah...blog die best la...kami ni blog org malas jer...

 
Puan Anna's Love Zone Blog Design by Ipietoon