akak aku da pindah umah

salam...citer ni citer baru..blom brapa nk basi lg la..citer akak aku dpt balik ngajar kt Kedah...kan main hepi lg dpt duduk umah sndiri...sblom ni ngajar Penang...bru seminggu ni je balik menetap kt umah baru dia, klu x singgah sat2 jer...nureen la paling hepi..aritu ajak aku decorate bilik dia, kitaorg tampal wall sticker yg mama dia beli n glow in the dark yg tokmak beli...sgt sronok smpai mlm tu tringin tido dlm bilik sndiri tp ditemani maknjang la kan...best kecik2 dh ada bilik sndiri, anak tunggal la katakan...layan gambo dia dok cewi bilik baru...


glow in the dark terlupa nk snap...brapa kali ajak maknjang bukak lampu tutup lampu nk tgk glowing-glowing katanya...kt bwh ni plak nureen dok melepak kt ruang tamu umah baru dia...


ni citer awai pndah aritu,..dgrnya akak dh beli tambah beberapa item kt umah dia...nantila aku p skali lg aku hapdet citer psai ni...aku bukan apa...sgt minat dgn hiasan dalaman...tp dulu x tercapai nak ambik kursus tu...huhuhu...

ok itu saja....daaaa

1 comments:

FRB said...

wah.. suka la nureen tu.. dh jd anak dara la klo dh ada blik sndri.. bila la dpt berkunjungan erk.. kim salam kak nim yer

 
Puan Anna's Love Zone Blog Design by Ipietoon