new niece...

salam...ada citer lg nih..ce citer wana...haaa..nk citer la ni...dlm sebulan aku di Perak...aku dpt call dr the only one my adik, Aida Krieyda...dia bgtau dia da pregnant..aku sgt hepi sehinggakan menumpahkan airmata ..aku tumpang sronok dan bahagia utk dia...spanjang dia hamil tu ada la beberapa kali jmpa time aku balik Kedah la..sempatla aku tgk baby tu bergerak2 dlm perut dia...sgt menakjubkan..kuasa Allah s.w.t...setelah 9 bln n lebih beberapa hari my adik selamat melahirkan bayi perempuan secara caesarean pd 20 April 2011..dan telah menamakannya sempena nama glema ku ...hehehe...bangga sat sbb my adik mintak izin nk ambik nama nih...welcome to the world HANNAH QAISARA...sbulan slepas dilahirkan brulah aku dpt bertemu dgn anak sedara ku itu...pastu start la kamera aku kt tgn jer...dia tido ke, nangis ke, mandi ke, menyusu ke, semua aktiviti dia aku snap...jap g kite tgk gambo2 dia....ni anak sedara aku yg ke 5 sblah aku...klu sblah hubby dh 8 nak masuk 9...caya la...aku je blom rezki nk sumbang apa2...ahakss....k...layan gambo hannah....daaaaa




0 comments:

 
Puan Anna's Love Zone Blog Design by Ipietoon