kawan-kawan Perak

salam...jumpe lg..maklum ler smgt bebeno nk menulih blog nih...tgh byk idea baik awok lepaskan..hehehe...dok perak setahun buleh juge le ckp perok sket2...
kat sini aku x ramai kwn..kwn2 aku akak2 n mkcik2 taska je la...lebih pada tu kwn2 hubby...aku pun join kwn dgn depa..mmg happening depa2 nih...best dpt kenai depa...ni la antara kwn2 aku di Perak...sgt merindukan mereka....

aku n kak ayu (sbln je dpt kenai dia,dia keja situ dh 5 thn)

dgn tenaga2 kerja Taska UK Permai ( Kak Liza, Kak Nor, Makcik, Kak Wan, Kak Mona dan Kak Maz)

bersama Afi Afiah, anak angkat bos

then mempersembahkan ni la kwn2 hubby yg happening serta pening yg sgt menghepikan aku di kala kesunyian di Perak nuuunnn..layan gambo nohh...


tu saja...daaaaaa...


0 comments:

 
Puan Anna's Love Zone Blog Design by Ipietoon