arrgghhhh!!!!

salam...hahaha..dlm dok menjerit arggghhh pun leh bg salam lg..alhamdulillah....masih ingat Allah...pasaipa aku menjerit?..hilang akal pa?..dak aihh...xdak psaipa aihh sj nk menjerit...ni sbb 1 benda ni la,..dia xmau mai plak di kala aku tgh free dan percuma ni...kang aku menjerit slalu2 sgt MIL n FIL aku terkejut plak, wadehey menantu aku ni, dah nk jd hantu ka?...hahahah..(padahal mmg hantu sket2 pun...pja, kamu diam2 tau)..kikiki...benda apa dr td yg aku bebelkan nih...sbb benda ni la blog aku jd x berinfo, menjadikan post2 x bernas dan bijak, menunjukkan betapa biasa-biasa aja hidup aku...mmg la biasa, blog pun biasa-biasa aja...dah2, tamau panjang2 melalut...diminta Mr and Mrs Idea dtg kepadaku scpt mungkin ok...belasah kang...(haaa, naik antu dh tu..)..k la, daaaa

0 comments:

 
Puan Anna's Love Zone Blog Design by Ipietoon