giler la...

salam...giler la baru skrg nk hapdet blog...pegi mana sblm nih?..masuk wad gila kot...ahahaha...isk..simpang malaikat 44...jwpn sbnarnya sblm ni aku malasssssssssss bangatttttt...x tringat pun ada gak kt blog nih...kesian kt blog aku...huhuh..
macam2 citer dh berlaku spjg aku abaikan blog aku nih...nk kumpui satu2 story ker?..xyah la ek..aku mls nk igt perkara2 yg berlaku..mcm kata mr. pramlee..brg yg lama hai usah dikenang...heheheh...hermm..now, aku n hubby ada kt jitra la..free la dlm masa 2 bln ni tunggu result hubby dpt posting kt mana..berdebor lak ghase...pindah ke idok???...xtau lg..just wait n see...k la..nti aku citer gak la psai kenangan aku n hubby selama setahun di Perak..huhu..tetibe rindukan rumah lakeview aku...daaaaaaaa

0 comments:

 
Puan Anna's Love Zone Blog Design by Ipietoon